News

[Butlleti-cde-uab-l] [CDE UAB – Informa] #BeethovenEnCasa (repte/reto)

[Butlleti-cde-uab-l] [CDE UAB – Informa] #BeethovenEnCasa (repte/reto)


Dimecres 15 de abril del 2020
 
Bona tarda,

La Comissió Europea va llançar ahir una acció en xarxes socials per celebrar el dia d’Europa i el 250 aniversari del naixement de Beethoven, autor de l’himne europeu.

Es tracta del repte #BeethovenEnCasa, i consisteix en convidar els ciutadans a interpretar la seva versió de l’Himne de l’Alegria, gravar-ho en vídeo i compartir-lo en Instagram.

Es pot participar fins al 3 de maig i els participants poden guanyar entrades per a un concert de Beethoven al Palau de la Música (el premi inclou el desplaçament anada i tornada a Barcelona, i una nit d’hotel). Els guanyadors s’anunciaran el 9 de maig, Dia d’Europa.

El concurs es llança des dels perfils d’Instagram de Madrid @comisioneuropea i Barcelona @comissioeuropea.

A la seva pàgina web trobareu més informació.

Salutacions cordials,

Centre de Documentació Europea UAB

 

Buenas tardes,

La Comisión Europea lazó ayer una acción en redes sociales para celebrar el día de Europa y el 250 aniversario del nacimiento de Beethoven, autor del himno europeo.

Se trata del reto #BeethovenEnCasa, y consiste en invitar a los ciudadanos a interpretar su versión del Himno de la Alegría, grabarlo en vídeo y compartirlo en Instagram.

Se puede participar hasta el 3 de mayo y los participantes pueden ganar entradas para un concierto de Beethoven en el Palau de la Música (el premio incluye el desplazamiento ida y vuelta a Barcelona, y una noche de hotel). Los ganadores se anunciarán el 9 de mayo, Día de Europa.

El concurso se lanza desde los perfiles de Instagram de Madrid @comisioneuropea y Barcelona @comissioeuropea.

En  su página web encontrará más información.

Saludos cordiales,

Centro de Documentación Europea UAB